V poplavi ponudnikov interneta in mobilne telefonije mora biti dober mobilni operater, ki vse to ponuja v paketu premišljena in pametna izbira.
Vsekakor vsak sam pri sebi najboljše ve kaj potrebuje in si izbere sebi primeren paket, ki ga mobilni operater ima na voljo. Izbira na tržišču je velika in pestra, odločitev o izbiri pa ni lahka. Vsak mobilni operater ima svoje prednosti in svoje slabosti. Nekateri dajejo prednost prenosom podatkov in njegovi hitrosti, nekateri samim mobilnim napravam, nekateri spet telefonskim pogovorom in pošiljanju sporočil. Cene paketov pa se močno razlikujejo in vsak mobilni operater jih določi sam, kakor tudi vsebine mobilnih paketov. Meni osebno pa je od vsega naštetega najbolj pomembna pokritost s signalom, da če sem že prisiljen, zaradi raznoraznih razlogov, uporabljati mobilne naprave, da imam dostop kadarkoli in kjerkoli. Vsak mobilni operater, po mojih dosedanjih izkušnjah, nima zagotovljen sto procentne pokritosti. V bistvu sto procentna pokritost z mobilnim signalom niti ni tehnično mogoča, se pa trudijo to pokritost s signalom čim bolj približat optimalnemu. Pri izbiri mobilnega operaterja je tudi zelo pomembna kakovost storitev, ki jih mobilni operater ponuja, saj je kakovost pogovora, hitrost prenosa podatkov in nenazadnje tudi stabilnost omrežja pomemben faktor pri izbiri. Odzivni čas ponudnika mobilnih storitev v primeru raznoraznih težav in odpravljanje le teh je tudi pomemben, podpora svojim strankam mora biti hitra in učinkovita. To podporo zagotavljajo preko različnih kanalov, kot so telefonska linija za pomoč uporabnikom, spletna podpora ter razne aplikacije in pa seveda fizične poslovalnice, kjer lahko hitro in neposredno rešiš svojo težavo.
Večina mobilnih operaterjev tudi poskrbi za svoje odjemalce mobilnih storitev z inovacijami in tehnološkim napredkom. S hitrim tehnološkim napredkom mobilni operater nenehno uvaja nove storitve in tehnologije, razvoj omrežja je pomemben, prav tako razne storitve pametnih naprav od mobilnega telefona do tabličnih računalnikov in druge inovacije, ki izboljšujejo izkušnje svojih uporabnikov.